4 super účinné cviky

1. dubna 2013 v 12:16 | Lucina |  Body
Tyhle cviky umějí zázrak: problematické partie přetaví na výstavní - a za pár minut!
Pro štíhlé paže
1. Rozkročte se na šířku ramen, dejte ruce mírně od těla a pokrčte je v předloktí.
2. Zatněte svaly a ruce silou předpažte. Vydržte pár vteřin a vnímejte napětí v bicepsech a tricepsech. Potom vraťte paže zase do výchozí pozice.
Když výdrž u každého cviku prodloužíte o vteřinu či dvě, začnete spalovat tuk ještě mnohem víc. (Foto: profimedia.cz)3. Zopakujte stejný pohyb, ale tentokrát zaťaté paže před tělem napněte a otočte zápěstí, aby se téměř dotýkala. Chvíli vydržte a opět se vraťte do výchozí pozice, čímž celý cvik dokončíte. Všechny fáze zopakujte dvacetkrát.
Sexy stehna útočí
1. Zapřete se o židli a zanožte pravou nohu rovnoběžně s podlahou.
2. Vytočte nohu do strany a ohněte přitom chodidlo do fajfky. Vydržte tak několik vteřin, pak končetinu opět zanožte. Po dvaceti opakováních nohy vystřídejte.
Zadek v akci
1. Posaďte se na levý bok a pokrčte nohy. Záda i paže propněte, dlaněmi se opírejte o podložku. Zvedněte pravou nohu a stále pokrčenou ji tlačte dopředu, aby se téměř dotýkala pravé paže.
2. Lehce se předkloňte a zároveň zanožte pravou nohu. V této pozici vydržte několik vteřin. Zopakujte celkem dvacetkrát a pak zacvičte na druhou stranu.
Faldy na ústupu
1. Zapřete se pravým kolenem a pravou rukou o zem. Levou nohu napněte do strany, špičky se dotýkají země. Levou paži namiřte ke stropu - ruce teď tvoří přímku.
2. Levou nohu odlepte od země a současně spusťte levou paži. Obě končetiny držte rovnoběžně s podložkou. Vydržte několik vteřin, načež celý cvik dvacetkrát zopakujte. Potom vyměňte strany.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.